Ankiety satysfakcji klienta z Warszawy dostarczają bardzo przydatnych informacji zwrotnych, a dealerzy wykorzystują te informacje jako okazję do ciągłego zwiększania zadowolenia klientów” — powiedział Phillips. „Dealerzy kładą duży nacisk na ciągłe doskonalenie swoich procesów”. Jest to oczywiście klucz do utrzymania obecni klienci powracający przez lata, z nadzieją na zakup tego drugiego, trzeciego i czwartego pojazdu podchodzącego pod Warszawa skup samochodów. Dzisiaj wyzwaniem jest utrzymanie lojalności wobec marki, zwłaszcza wśród młodszych nabywców mniej przywiązanych do konkretnej marki i często bardziej skoncentrowanych na określonych cechach.
Stałym problemem, z którym borykają się dealerzy i grupy dealerów prowadzących Warszawa skup samochodów, jest stosunkowo wysoki wskaźnik rotacji pracowników. Sprzedawcy i różni kierownicy działów odchodzą lub są zwalniani z różnych powodów: być może osiągają gorsze wyniki, a może są niedostatecznie opłacani. Godziny otwarcia sklepów takich jak Warszawa skup samochodów sieją spustoszenie w ogólnie akceptowalnym życiu domowym, a podczas gdy coraz więcej grup dilerskich zmierza w kierunku struktury płac z pewnym wynagrodzeniem podstawowym, wielu sprzedawców nadal otrzymuje wynagrodzenie z prostej prowizji. A jeśli ta prowizja jest procentem malejącego obrazu zysku, to oznacza to spadek pakietu wynagrodzeń.